Krajowe zgłaszanie przypadków HIV

Chociaż prawdą jest, że system nadzoru Maryland dla ludzkiego wirusa upośledzenia odporności (HIV), który obowiązuje od 1994 r., Wciąż jest udoskonalany i udoskonalany, stwierdziliśmy, że umożliwił on nam wykonywanie wszystkich funkcji związanych z ochroną zdrowia publicznego opisanych w tym artykule. Gostin i in. (Wydanie z 16 października) .1 System nadzoru HIV w celu zakażenia wirusem HIV za pomocą unikalnych identyfikatorów umożliwił powiązanie raportów przypadków HIV z rejestrami zgonów, pomógł w badaniach nietypowych szczepów wirusa HIV, 2 i został wykorzystany do poinformowania o decyzjach dotyczących przydziału funduszy do świadczenia usług. Nasze doświadczenie sugeruje, że ważne informacje epidemiologiczne można uzyskać za pomocą nienazwanego systemu nadzoru.
Biorąc pod uwagę tradycyjną amerykańską troskę o prywatność dokumentacji medycznej i bardzo realny potencjał dyskryminacji osób zarażonych wirusem HIV, uważamy, że nasz system zapewnia korzyści epidemiologicznego monitorowania epidemii i zapobiega powstawaniu barier w testowaniu i leczeniu HIV wśród pacjentów. osoby zainteresowane poufnością. Sugerujemy, że państwa rozważające nadzór HIV badają systemy inwigilacji HIV bez nazwy jako ważną opcję.
Liza Solomon, Dr.PH
Georges Benjamin, MD
Maryland Departament Zdrowia i Higieny Psychicznej, Baltimore, MD 21202
2 Referencje1. Gostin LO, Ward JW, Baker AC. Krajowe doniesienia o przypadkach zakażenia wirusem HIV w Stanach Zjednoczonych – decydujący moment w historii epidemii. N Engl J Med 1997; 337: 1162-1167
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
2. Sullivan PS, Do AN, Robbins K, i in. Nadzór nad wariantami szczepów HIV: podtypu G i grupy O HIV-1. JAMA 1997; 278: 292-292
Crossref Web of Science MedlineGoogle Scholar
Informacje już dostępne nie zostały wykorzystane w celu zapobiegania przenoszeniu wirusa HIV wśród osób zażywających narkotyki w iniekcjach, a szeroko rozpowszechnione zgłaszanie przypadków zakażenia wirusem HIV, jakkolwiek nie byłoby korzystne, nie poprawi tej sytuacji.
Sprawozdania z nadzoru nad AIDS przedstawiają wystarczająco jasne i wiarygodne informacje na temat rozpowszechnienia, zapadalności i kierunku epidemii. Wskazują na zmianę zachowań ryzyk pierwotnych na użytkowników narkotyków iniekcyjnych, u których szacuje się około 50 procent nowych zakażeń.1 Nieproporcjonalny wpływ bliźniaczych epidemii zażywania narkotyków i AIDS na grupy mniejszościowe, w szczególności kobiety z mniejszości, oraz na noworodki są dobrze udokumentowane2. Na podstawie dowodów na to, że HIV jest przenoszony wśród osób zażywających narkotyki drogą iniekcji poprzez wspólne używanie zanieczyszczonych igieł – które, w szczególności w Stanach Zjednoczonych, są spowodowane restrykcjami prawnymi dotyczącymi akcesoriów związanych z narkotykami – kraje europejskie zliberalizowały politykę dotyczącą akcesoriów jako specyficzna strategia zapobiegania HIV dla tej grupy. Jednak pod wpływem ideologii wojny z narkotykami , a nie zdrowia publicznego i imperatywów epidemiologicznych, Stany Zjednoczone nie podjęły tego prostego kroku i tym samym spowodowały epidemię wśród użytkowników narkotyków w zastrzykach.3
Ta rosnąca pula zainfekowanych użytkowników narkotyków w postaci iniekcji koncentruje się w biednych, miejskich i głównie mniejszościowych dzielnicach, gdzie epidemia wciąż się pogarsza. Stosunkowo małe spadki liczby zgonów z powodu AIDS wśród członków grup mniejszościowych (spadek o 2 procent wśród nie-Latynoskich czarnych i 10 procent wśród Latynosów w porównaniu z 21 procent wśród nielatyńskich białych) są smutnym komentarzem do tych, którzy pozostali po sobie. pomimo ogólnych postępów . Jeśli nie zostaną wprowadzone racjonalne zmiany polityki zezwalające użytkownikom narkotyków na kupowanie i noszenie własnego sprzętu do iniekcji, zgłaszanie przypadków zakażenia wirusem HIV nie będzie miało wpływu na tę populację.
M Daniel Fernando, Ph.D.
550 E. 16th St., Brooklyn, NY 11226
4 Referencje1. Holmberg SD. Szacowana częstość występowania i częstotliwość występowania HIV w 96 dużych obszarach metropolitalnych USA. Am J Public Health 1996; 86: 642-654
Crossref Web of Science MedlineGoogle Scholar
2. Gostin LO, Lazzarini Z, Jones TS, Flaherty K. Zapobieganie HIV / AIDS i innym chorobom przenoszonym przez krew u osób zażywających narkotyki w zastrzykach: krajowe badanie dotyczące regulacji strzykawek i igieł. JAMA 1997; 277: 53-62
Crossref Web of Science MedlineGoogle Scholar
3. Fernando MD. AIDS i dożylne zażywanie narkotyków: wpływ moralności, polityki, nauk społecznych i rasy w tworzeniu tragedii. Westport, Conn .: Praeger, 1993.
Google Scholar
4. Aktualizacja: tendencje w zachorowalności na AIDS – Stany Zjednoczone, 1996. MMWR Morb Mortal Wkly Rep 1997; 46: 861-867
MedlineGoogle Scholar
W czerwcu 1988 r. Komisja Prezydencka ds. Epidemii wirusa niedoboru odporności u ludzi, ustanowiona przez prezydenta Ronalda Reagana, wydała sprawozdanie końcowe. Jego pierwszy punkt stanowi:
Termin AIDS jest przestarzały. Infekcja HIV bardziej poprawnie definiuje problem. Przywództwo medyczne, zdrowia publicznego, polityki i społeczności musi koncentrować się na pełnym przebiegu zakażenia wirusem HIV, a nie koncentrować się na późniejszych stadiach choroby. Ciągłe koncentrowanie się na AIDS, a nie na całym spektrum HIV, sprawiło, że nasz naród nie był w stanie poradzić sobie z epidemią. Federalne i państwowe wysiłki w zakresie gromadzenia danych muszą teraz skupiać się na wczesnych raportach na temat wirusa HIV, wciąż zbierając dane na temat chorób objawowych.1
Niestety, ta rekomendacja dźwiękowa nie została podjęta.
Zachęcające jest to, że wielu aktywistów i środowisk akademickich wspiera obecnie zdrową politykę walki z HIV. Powinniśmy jednak pamiętać, że to ci sami działacze i pracownicy akademiccy pomogli w ustaleniu bardzo wadliwej polityki. Pójście do nich w celu uzyskania wskazówek wydaje się nierozsądne, biorąc pod uwagę opinie, jakie obecnie przyjmują w związku z rozsądną polityką HIV, z którą walczyli tak długo.
Tom A. Coburn, MD
US House of Representatives, Washington, DC 20515-3602
Shepherd Smith
Amerykanie na rzecz skutecznej polityki walki z AIDS / HIV, Waszyngton, DC 20041
Odniesienie1. Sprawozdanie Komisji Prezydenta ds. Epidemii wirusa niedoboru odporności u ludzi, 24 czerwca 1988 r. Waszyngton, DC: Government Printing Office, 1988: 87-9. (Publikacja GPO nr 0-214-701: QL3.)
Google Scholar
Odpowiedź
Autorzy odpowiadają:
Do redakcji: Trzy litery w odpowiedzi na nasz artykuł są reprezentatywne dla rosnącego porozumienia, że krajowy system nadzoru HIV jest niezbędny do skutecznego monitorowania i reakcji publicznej służby zdrowia na epidemię HIV / AIDS. Nasza propozycja dotycząca kra
[więcej w: agaricus, Enterolcitalopram, disulfiram ]
[hasła pokrewne: turkuć podjadek ciekawostki, wodniak powrózka nasiennego, urobilinogen w moczu norma ]