Ubezpieczenie zdrowotne i dostęp do podstawowej opieki nad dziećmi ad 5

Prawie trzy z czterech rodzin z nieubezpieczonymi dziećmi podało koszt ubezpieczenia jako główny powód braku zasięgu. Dyskusja
W niniejszym raporcie przedstawiamy dane porównujące dzieci ubezpieczone i nieubezpieczone w odniesieniu do różnych wskaźników dostępu do podstawowej opieki i korzystania z niej. Środki zostały wybrane, aby zapewnić kompleksowy obraz dostępności i korzystania z usług podstawowej opieki zdrowotnej.
Kilka aspektów opieki podstawowej zawartych w definicji American Academy of Pediatrics14 zostało włączonych do naszego projektu analitycznego. Pytania dotyczące zwykłego źródła opieki stanowiły miarę pierwszego kontaktu . Do oceny dostępności i przystępności cenowej wykorzystano kilka środków, w tym jakościowe aspekty opieki na zwykłym miejscu, możliwość uzyskania niezbędnej opieki oraz surowe i dostosowane środki opieki. korzystanie z opieki (np. liczba kontaktów z lekarzem). Identyfikacja regularnego lekarza (lub innego dostawcy) była miarą ciągłości opieki. Nasza baza danych nie zawierała wystarczających szczegółów, abyśmy mogli przeprowadzić bezpośrednie analizy procesu lub treści konkretnych usług zdrowotnych (np. Środki kompleksowości, koordynacji lub koncentracji na rodzinie). Jednak niektóre z tych aspektów podstawowej opieki zdrowotnej są prawdopodobnie mierzone pośrednio przez wskaźnik zadowolenia.
Co można stwierdzić na temat wpływu obecności lub braku ubezpieczenia zdrowotnego na dostęp dzieci do podstawowej opieki medycznej i korzystanie z niej. Mówiąc najprościej, ubezpieczenie zdrowotne jest potężnym predyktorem stopnia dostępu dzieci do podstawowej opieki zdrowotnej i korzystania z niej, w tym takich aspektów jak wejście do systemu opieki zdrowotnej, identyfikacja stałego lekarza, poziom satysfakcji z opieki, czy opieka jest opóźniona czy pominięta oraz ilość otrzymanych usług lekarzy. Efekt ubezpieczenia pozostawał znaczny i statystycznie znaczący, nawet po tym, jak kontrolowaliśmy kilka potencjalnie zakłócających zmiennych, takich jak dochód rodziny i stan zdrowia dzieci.
Analiza ta sugeruje, że różnice w dostępie między dziećmi nieubezpieczonymi i ubezpieczonymi mogły się pogorszyć od 1987 r., Po raz ostatni podobne dogłębne dane dotyczące dostępu do opieki zostały zebrane dla krajowej próby dzieci w gospodarstwach domowych. Wcześniejsza analiza danych z badania National Medical Expenditure Survey z 1987 r. Wykazała, że nieubezpieczone dzieci konsekwentnie radziły sobie gorzej niż dzieci ubezpieczone w zakresie różnych środków dostępu do podstawowej opieki i korzystania z niej10. Porównanie skorygowanych ilorazów szans dla podobnych wskaźników między tymi badaniami a obecne badanie sugeruje, że brak ubezpieczenia zdrowotnego może dzisiaj stanowić dla dzieci jeszcze bardziej niekorzystną sytuację. Jednak różnice między badaniami w narzędziach ankietowych i metodami analitycznymi mogą również uwzględniać zwiększone ilorazy szans w bieżącym badaniu.
Uchwalenie państwowego programu ubezpieczeń zdrowotnych dla dzieci (tytuł XXI ustawy o ubezpieczeniach społecznych) na podstawie ustawy o zrównoważonym budżecie z 1997 r. Umożliwia państwom ubezpieczenie zdrowotne nieubezpieczonych dzieci w rodzinach o niskich dochodach (osoby o dochodzie poniżej 200 procent federalnego ubóstwa lub o 50 procent wyższy niż krajowy zasiłek dla bezrobotnych w przypadku Medicaid, jeśli jest wyższy) poprzez rozbudowę istniejących programów Medicaid, osobnego planu ubezpieczeń zdrowotnych dla dzieci lub kombinacji obu
[podobne: hurtownia portfeli, ceftriakson, bikalutamid ]
[więcej w: złamanie collesa, występowanie grzybów, żółty stolec ]